Titlebar
Einträge suchen
Einträge auflisten
Datensatz exportieren
 

Textbestandteil ::
Anonym: Frage nach der Leidensfähigkeit

Enthalten in:Berlin, Staatsbibliothek Preußischer Kulturbesitz. Ms. germ. oct. 64
Sammlung von Erbauungsschriften und Gebeten
lfd. Nr.:21
Foliierung:86r-v
Verfasser:Anonym
Bezeichnung/Überschrift:Frage nach der Leidensfähigkeit
Incipit:Ein guot mensche wart gefroget war vmb er also getultig wer in so grosem liden in dem er was do sprach er wan ych gedenke daz liden ein so hohe gabe ist vnd so wirdig von gotte ...
Explicit:... vf daz er mir ovch in dem ewigen leben wil geben zuo niessende mit ime alle die froeide vnd guenliche die er besessen <hat> in sime ewigen riche also vil es mir mv´gelichen ist zuo entfohende
Texttyp:Spruch
Parallelbestand ermitteln +
Eingestellt am: 23. Jul 2014 14:03
Letzte Änderung: 23. Jul 2014 14:03
URL zu dieser Anzeige: http://pik.ku-eichstaett.de/10285/