Titlebar
Einträge suchen
Einträge auflisten
Datensatz exportieren
 

Textbestandteil ::
Anonym: Gebet vor der Kommunion

Enthalten in:Zürich, Zentralbibliothek. Ms. C 127
Mystische Schriften
lfd. Nr.:53
Zählung lt. Katalog:52
Foliierung:298-301
Verfasser:Anonym
Bezeichnung/Überschrift:Gebet vor der Kommunion
Incipit:Üs. dises gebette solt du sprechen so du wilt enpfachen das sacrament E du zuo gangist
Inc. HErr himelscher ku^nig vnd ewiger got schoepffer aller creaturen jch klag diner goetlichen erbaermde den kummber vnd die menigualtigen not miner suindigen sele uon dem mir nieman geraeten noch gehelfen kan noch enmag wan du allaine ...
Explicit:... O herre gib mir dur alle din erbaermde das ich mit ganczer andaechte mit festen gelöben mit kreftiger zuoversicht mit hicziger minne mit engelscher luterkait lebens vnd gemuetes mit volkomenlicher bekantniss mit dieffer doemuetikait mit ganczer fuirsichtikait mit in fluiss diner goetlicher gnâde dz ich dich herr enpfache das ich uon der edlen spis dines hailgen fronlicham vnd uon dem suessen trank dines hailgen bluotes soelich sterke enpfach dz ich krefteklich muig wider staen aller boesser anvechtung vnd veste vnd staete belibe an dinem dienst dir ze lob vnd miner sele ze ewiger saelikait AmEn
Texttyp:Gebet
Parallelbestand ermitteln +
Eingestellt am: 23. Nov 2015 09:20
Letzte Änderung: 23. Nov 2015 09:20
URL zu dieser Anzeige: http://pik.ku.de/12297/