Titlebar
Einträge suchen
Einträge auflisten
Datensatz exportieren
 

Textbestandteil ::
Anonym: Schuldbekenntnis

Enthalten in:St. Florian, Stiftsbibliothek. Cod. XI 123
Geistliche Sammelhandschrift
lfd. Nr.:144
Foliierung:121v-122r
Verfasser:Anonym
Bezeichnung/Überschrift:Schuldbekenntnis
Incipit:Herr vater almechtiger Mier ist lait voen all meim herczen . daz ich ie gesundet habe . vnd han dez vesten willen daz ich nimmer mer gesunden wil Jch vergib auch den di mir ie chain lait habent getan genczlichen ...
Explicit:... vnd seinen iemerlichen tot secz ich zwischen mich . vnd dein zorne . vnd enphilich meinen geist in dein hende. ich enphilich mein geist in dein hent . ich enphilich meinen geist in dein hende ich enphilich meinen geist in dein hende.
Texttyp:Schuldbekenntnis; Gebet
Parallelbestand ermitteln +
Eingestellt am: 16. Feb 2016 10:22
Letzte Änderung: 28. Jan 2019 18:16
URL zu dieser Anzeige: http://pik.ku.de/12321/