Titlebar
Einträge suchen
Einträge auflisten
Datensatz exportieren
 

Textbestandteil ::
Anonym: Predigt über Sir 24,15

Enthalten in:St. Gallen, Stiftsbibliothek. Cod. 1033
Mystische Abhandlungen und Predigten
lfd. Nr.:52
Foliierung:232v-237v
Verfasser:Anonym
Bezeichnung/Überschrift:Predigt über Sir 24,15
Incipit:Üs. De assumpcione Inc. In syon firmata sum etc. Disu wort stant geschriben in ecclesiastico vnd spricht si die obrast wiszhait selb gottes sun von himelrich der da ist des vatters wiszhait vnd sin liecht vnd sin wort vnd kundet vns wz er wunders hat getan ...
Explicit:... da von so wirt er och noch vber wunden von dem gueten menschen vnd entsexzet sin selbes also gar dz er sich nit enthalten mag er muesze zue im komen vnd muesz sich also minneklich zue im fuegen vnd mit jm verainen vnd in jm bevestnen dz er sich niemer me mag von im geschaiden Amen amen amen
Texttyp:Predigt
Anlass:S 59
Bibelstellen:Sir 24,15
Parallelbestand ermitteln +
Eingestellt am: 06. Dez 2016 20:22
Letzte Änderung: 06. Dez 2016 20:22
URL zu dieser Anzeige: http://pik.ku.de/12789/