Titlebar
Einträge suchen
Einträge auflisten
Datensatz exportieren
 

Textbestandteil ::
Engelhart von Ebrach (Pseudo) (2VL 2, Sp. 555f.) [Anonym]: Das Buch der Vollkommenheit, Nr. 166 (Exzerpt aus Hugo Ripelin von Straßburg: Compendium theoligicae veritatis V,28)

Enthalten in:Berlin, Staatsbibliothek Preußischer Kulturbesitz. Ms. germ. oct. 378
Geistliche Betrachtungen
lfd. Nr.:29
Zählung lt. Katalog:12
Foliierung:114r-115r
Verfasser:Engelhart von Ebrach (Pseudo) (2VL 2, Sp. 555f.) [Anonym]
Bezeichnung/Überschrift:Das Buch der Vollkommenheit, Nr. 166 (Exzerpt aus Hugo Ripelin von Straßburg: Compendium theoligicae veritatis V,28)
Incipit:Diz sin dú zeichen der minne: Daz ein frunt den andern gern hoeret und daz er gern von im redet und daz er gern ofte an in gedenket und daz er im dienent an urdrůtz und daz er sinen lip und sin gůt durch in waget und fur in git und daz er sich huetet, daz er in niemer betrube oder erzúrne. ...
Explicit:... Swaz sin frunt minnet und hasset, daz hasset und minnet er auch. Er flisset auch sich aller der dinge, die sinem frunde an im wol múgen gevallen, und furhtet daz sere, daz er im niht gevalle. Er zuhet die andern zů siner liebe und minet die gabe, die er im git, die beheltet er mit flisse und giet sie nieman. Er volget sinen reiten und allen dingen und bitet in getúrstelichen umb waz er will.
Texttyp:Spruch
Parallelüberlieferung:vgl. Schneider, S. 74-75.
Edition:Schneider, K. (Hg.), Pseudo-Engelhart von Ebrach. Das Buch der Vollkommenheit (DTM 86), Berlin 2006, Nr. 166.
Literatur:Honemann, V., Engelhart von Ebrach, in: 2VL 2 (1980), Sp. 555f.
Parallelbestand ermitteln +
Eingestellt am: 13. Jul 2018 14:19
Letzte Änderung: 13. Jul 2018 14:19
URL zu dieser Anzeige: http://pik.ku.de/15312/