Titlebar
Einträge suchen
Einträge auflisten
Datensatz exportieren
 

Textbestandteil ::
Anonym: Von dreierlei Geburt Christi in der Seele

Enthalten in:Nürnberg, Stadtbibliothek. Cent. VI, 57
Sammelhandschrift
lfd. Nr.:5
Zählung lt. Katalog:5
Foliierung:78r-112r
Verfasser:Anonym
Bezeichnung/Überschrift:Von dreierlei Geburt Christi in der Seele
Incipit:Hy ist zu wissen daz vnder herre in dreyerley weyzz von einem iczlichen menschen nach dem vnd er drifeltig ist vnd ist einer in dem wesen also ist dein sel (sic). Generacionem eius quis enarrabit. Sein gepurt wer wirt dy außsprechen schreibt Jeremias der grozz prophet an dem ein und fünfzigsten capitel. So ist nu zu iwssen daz dy gepurt vnderz herren ist drifaltig...
Explicit:...der gesiht sein reich dort nymmermer. Dovon behuet er vnz durch seinen heiigen nomen amen.
Texttyp:Traktat
Personennamen:Jeremia
Parallelbestand ermitteln +
Eingestellt am: 13. Sep 2010 11:10
Letzte Änderung: 18. Sep 2010 10:39
URL zu dieser Anzeige: http://pik.ku.de/996/